Aplikace Personální Agenda je personální systém, postavený na platformě HCL Domino / Lotus Notes, zajišťující přehlednou správu a evidenci personálních dat s možností hierarchického přístupu k informacím.
HLAVNÍ VÝHODY
- zobrazení a tvorba organizační struktury
- evidence a schvalování nepřítomností (dovolené, lékař atd)
- zabezpečení citlivých informací dle hierarchie organizační struktury
- rychlá tvorba mzdových předpisů
- nízké náklady na údržbu aplikace
- snadné napojení na další aplikace Lotus Notes Domino
ZÁKLADNÍ FUNKCE
- jednoduché zadávání a správa podrobných zaměstnaneckých dat
- sdílení veřejných informací o zaměstnancích (telefon, email, kancelář atd.)
- evidence personálních dokumentů (pracovní smlouvy, mzdové předpisy, CV atd.)
- jednoduchá správa organizační struktury
- začlenění zaměstnanců do jednotlivých oddělení a skupin v rámci organizace
- výkazy nepřítomností
- interaktivní telefonní seznam (zjištění on-line stavu pracovníka, vytvoření emailu, zahájení chatu)
- evidence školení, zkoušek, certifikací a znalostí
NÁVAZNÉ MODULY
CRM
- řízení vztahů se zákazníky a partnery
Project Manager
- definice projektového plánu
- kontrola plnění projektového plánu
- možnost zadávání úkolů v rámci fáze projektu
- tvorba výstupních dokumentů ve formátu PDF
Reporter
- definice výstupních sestav z různých zdrojových bází
- časové plánování, zpracování na pozadí
- výstupní sestavy ve formátu CSV (kompatibilní s MS Excel)
Notification portal
- správa a odesílání notifikací Lotus Notes Domino pomocí jednoho centrálního místa
UKÁZKY Z APLIKACE