Process Manager

Aplikace Process Manager je určena pro zpracování vnitropodnikových procesů s důrazem na automatické řízení dílčích úkolů. Příkladem vhodného použití mohou být procesy nástupu nového zaměstnance a zajištění všech úkonů s tím spojených, řízení IT incidentů nebo správa majetku.

HLAVNÍ VÝHODY

  • snižování interních nákladů organizace
  • rychlejší reakce na požadavky interních zákazníků
  • zvyšování produktivity práce
  • získávání podkladů pro manažerské řízení a další optimalizaci procesů
  • rozsáhlé možnosti reportingu
  • možné napojení na další části IS
  • nízké náklady na údržbu aplikace

ZÁKLADNÍ FUNKCE

  • zpřehlednění a zdokumentování procesního řízení
  • zajištění optimálního toku informací pouze mezi odpovědnými osobami
  • automatizace vyhledávání správných (odpovědných) osob podle daných kritérií
  • sledování stavů průběhu procesu (zpětná vazba)
  • zvýšení úrovně informovanosti o rozsahu nabízených vnitropodnikových služeb
  • predikce doby řešení daného požadavku
  • definice procesu sériovým způsobem s možností paralelizace jednotlivých kroků
  • kontrola průběhu procesu zpracování a plnění požadavků, návaznost na management jakosti

NÁVAZNÉ MODULY

    Reporter

  • definice výstupních sestav z různých zdrojových bází HCL Lotus Notes Domino
  • časové plánování, zpracování na pozadí
  • výstupní sestavy ve formátu CSV (kompatibilní s MS Excel)

    Personální Agenda

  • personální systém (personální karty, archiv pers. dokumentů, katalog prac. míst, hierarchická struktura)
  • evidence nepřítomnosti (včetně schvalovacího workflow)
  • předpisy mezd
  • evidence znalostí a certifikací
  • řízení přístupu k veřejným a privátním informacím

UKÁZKY Z APLIKACE

Další informace Vám poskytne Martin Vlček.

+420 234090013
vlcek(zavináč)csdevelopment.cz

Process manager

Řízení procesů

Lotus

Notes

HCL Domino

aplikace